Škola hrou

Interaktivní a robotické hračky jsou výborným pomocníkem při rozvíjení základního programování i pro naše žáky. Proto i my tyto hračky pravidelně využíváme při výuce. Dnes jsme se učili krokovat nejenom pomocí šipek, ale i s mTinym, s kterým jsou všichni kamarádi. MTinyho jsme použili při probírání tématu „Rodina“. V rámci tohoto tématu jsme si …

Den s veterinářem II.    

Již podruhé nás v rámci projektu „Škola hrou III.“ navštívila veterinářka z brněnské veterinární univerzity a opět s sebou přivezla na ukázku zvířátka. Žáci si je prohlédli, pohladili a dozvěděli se o nich několik zajímavostí. V další části pro ně měla paní doktorka připravenu poučnou prezentaci zaměřenou tentokrát na ochranu a pomoc …

Mezinárodní den lesů

V úterý 21. března svět slavil Mezinárodní den lesů. I žáci speciální třídy si tento den připomněli. V rámci jednotlivých vyučovacích hodin si vysvětlili funkce lesa a potřebu o lesní porosty pečovat. Z čeho se strom skládá a jak poznáme stáří stromů? Jaká zvířata v lese žijí a jaké plody si můžeme v lese natrhat? …

Aktivity ve speciální třídě

Březen je prvním jarním měsícem a kolem nás rozkvétají první květiny. I žáci speciální třídy se s nimi v rámci vyučování seznamují. Naučili se říkanku od Františka Hrubína Sněženka. Na interaktivní tabuli květiny pojmenovávali a o pracovním vyučování si vyrobili květiny, co jim nezvadnou. Vysvětlili jsme si z jakých částí se rostlina …

Od semínka na chléb

Ačkoliv nás paní Zima ještě nepouští na školní pozemek, rozhodli jsme se pro pěstování bylinek alespoň ve třídě. Vybrali jsme řeřichu, která je velmi zdravá a snadno se vypěstuje za pár dní. Každý den jsme pozorovali klíčení semen a růst rostlinek. Po týdnu od vysetí nastal čas na …

Informatika hrou

Naši pedagogové se aktuálně zabývají výběrem robotických pomůcek, určených pro výuku nové informatiky, financovaných z programu MŠMT – vypsaného v rámci Národního plánu obnovy (NPO). Žáci by se měli učit informatiku pomocí her a robotických pomůcek. Robotické pomůcky umožní žákům a dětem naučit se hravou formou základy kódování, logického …

Skip to content